Iskolakert program, iskoláknak, óvodánknak

Iskolakert program célja, hogy egyre több magyarországi iskola rendelkezzen iskolakerttel. Ez által, akár egy városi iskolában is része lehet az oktatásnak.

OVERVIEW

The domain iskolakertprogram.hu currently has an average traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have parsed seven pages within the site iskolakertprogram.hu and found one website associating themselves with iskolakertprogram.hu. There is one mass network platforms acquired by iskolakertprogram.hu.

ISKOLAKERTPROGRAM.HU TRAFFIC

The domain iskolakertprogram.hu has seen alternating amounts of traffic all through the year.
Traffic for iskolakertprogram.hu

Traffic ranking (by month) for iskolakertprogram.hu

Traffic ranking by day of the week for iskolakertprogram.hu

WHAT DOES ISKOLAKERTPROGRAM.HU LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of iskolakertprogram.hu Mobile Screenshot of iskolakertprogram.hu Tablet Screenshot of iskolakertprogram.hu

ISKOLAKERTPROGRAM.HU SERVER

We detected that a single root page on iskolakertprogram.hu took one thousand three hundred and seventy-five milliseconds to stream. I could not observe a SSL certificate, so our crawlers consider this site not secure.
178.238.222.9

We discovered that this website is utilizing the Apache os.

Iskolakert program, iskoláknak, óvodánknak

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain iskolakertprogram.hu has the following in the site, "Lehet trendi a növénytermesztés? Az igényesen kialakított iskolakertekben a gyerekek rengeteget tanulhatnak nem csak a növényekről! Kezdőlap Iskolakert." I observed that the website also stated " Bálint György aki az Iskolakert program fővédnöke inspirálta, szakmailag támogatta az itt bemutatott iskolakert koncepció kidolgozását, országos népszerűsítését." They also stated " Nagy gond, hogy városi közegben felnövő gyerekek egyre ritkábban és egyre kevesebb féle élőlénnyel találkoznak, nem ismerik a természet gazdagságát."

ANALYZE MORE WEBSITES

Mynest madárles és játszótér egyben

A mYnest egy olyan oktatóeszköz, amit a gyerekek és oktatóik közös és örömteli használatára, elsősorban madarak megfigyelésére, azonosítására és lefotózására készítettünk. Mindez azért, hogy gyermekeink könnyebben fedezhessék fel. A körülöttünk levő természetes világot,. A természet nyújtotta valódi értékeket, színeket.

中古ドメインを無料で取得中古ドメイン検索.net

米軍,共同組合,公式,Yahooカテゴリ からの被リンク.

Biograd na Moru - Apartmani Hoteli Kampovi Privatni smještaj

Apartmani Biograd na Moru, Sv. Filip i Jakov, Turanj i Tkon. Pronađite smještaj prema svojim željama i rezervirajte direktno kod vlasnika po najpovoljnijoj cijeni. Vlasnike smještaja možete kontaktirati putem telefona ili kontakt obrasca koji se nalaze unutar svakog oglasa.

iOktan - informačný systém - Zákaznícka zóna - login

Pre správne prihlásenie do informačného systému Oktan zadajte číslo OKi karty alebo LOGIN. LOGIN alebo ČÍSLO OKi KARTY.